ولادت امام رضا


هرچی که تو دلمه

 

دوباره بال وپر پروازم درآمد
دوباره عشق سویم با سر آمد
گشتم کبوتر تا دیار خانه زادی
تنها همین کار از دل عاشق برآمد
قصد زیارت کردم و اوجی گرفتم
روحی مرا در چار چوب پیکر امد
دور حرم چرخی زدم دیدم برای
جارو کشیدن جبرئیل شهپر آمد
بستم دخیلم را به یک جسم مشبک
گویا صدایی از دل آهن بر آمد
خوش آمدی ای زائر شوریده حالم
دلتنگ تو بودم در آفاق خیالم

به گوش دل ندا آمد، که يار دلربا آمد .... به درد ما دوا آمد، رضا آمد، رضا(ع) آمد
خدا داد آنچه را وعده،‌ بشد در ماه ذيقعده ... که آمد بهترين بنده، رضا آمد ، رضا آمد



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت14:21---23 مهر 1390
بایاتیلار

عاشیقی یارالی قویما

اووچو یارالی قویما

اوخون سینمده قالدی

اولدور یارالی قویما

ترجمه :

عاشق را زخمی مگذار
شکارچی ( خطاب به معشوق ) زخمی مگذار
تیرت در سینه ام مانده است
مرا بکش ولی زخمی مگذار

قوربانام اوزوم سنه

بو ایکی گوزوم سنه

نه دیلیله یالواریم

خوش گلسین سوزوم سنه

ترجمه :

خودم فدای تو شوم
این دو چشمم فدای تو شود
با چه زبانی التماست کنم
که حرف هایم برایت خوشایند شود


بشار
ساعت10:02---21 مهر 1390

نسیبه جان سلام
منم مثل لوکس بلاگ قاطی کردم ...
چند بار reload کردم و بعد باز شد نظر وب دوستمون بهار نوین رو اینجا نوشتم ...
به خانمی خودت ببخش !
موفق باشی و دوستت دارم ...




بشار
ساعت9:02---18 مهر 1390

سلام خواهر گلم
این چند روز همش حست می کردم و فکر می کردم نایب الزیاره دوستانی ...
خیلی دلم هوای حرم رو کرده ...
این پستت هم چشام رو پر کرد ... شعر انتخابیت محشره ...
با پر رویی تمام میخوام خواهشی ازت بکنم ...
میشه هر وقت فرصت کردی تو حرم از طرف من دو رکعت نماز بخونی و اهداش کنی به همه ی مخلوقات و آفرینش ...
خیلی ممنون میشم و دوستت دارم ...
ببخشید نتونستم جلوی خودم رو و دلم رو بگیرم و زحمتتون میشه ...
آخه دعا و نماز توی تکه ای از بهشت با اون همه فرشته ی مامور با اون همه انرژی و انوار الهی در کنار امام رضا (ع) که ناظر انشاءالله مستجاب و مقبول درگاه حق میشه پس همه ی مخلوقات و آفرینش رو دعا کن و نماز رو هدیه شون کن ...
عذر میخوام و قربونت برم خواهر خوبم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
شنبه 16 مهر 1390برچسب:, 13:50 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂